Hvad er en erhvervsuddannelse, hvad laver man, og hvilke job kan man få bagefter? Alt det og meget mere, er eleverne fra 7. årgang blevet klogere på, da vi i sidste uge afholdt EUD CUP.
De elever der kom i finalen, fremviste deres præsentationer for klassekammerater, dommere og borgmester med stort engagement. Der var alt fra rollespil, fotografering, prøvesmagninger, quiz, kreative modeller, cykelværksted og inddragelse af dommere og publikum. Herefter var der kåring og uddeling af præmier til vindergruppen.
Vinderne blev elever fra Virum Skole med deres rollespil af en dag som SOSU.
2. pladsen gik til elever fra Trongårdsgårdsskolen – cykelmekaniker.
3. pladsen gik til elever fra Fuglsanggårdsskolen – buschauffør.
Dommerne var i år repræsentanter fra Unord, Lyngby-Taarbæk Forsyning og forvaltningen. Alle grupperne fremlagde med stor kreativitet på et utroligt højt niveau – så det var svært for dommerne at vælge.
Dommerne de lagde vægt på, at vinderpræsentationen gav et realistisk indblik i faget, og viste at det både kan være udfordrende, udviklende og givende, og så var det meget overbevisende, indlevende og kreativt formidlet.
Stort tillykke til alle de seje grupper






