Flagdag markeret med flot fremmøde i Lyngby-Taarbæk

Traditionen tro inviterede Lyngby-Taarbæk Kommune igen i år til arrangement i anledning af Flagdagen. Arrangementet fandt sted i samarbejde med Classic Car House og blev afholdt i deres stemningsfulde rammer.

Omkring 90 voksne og børn var mødt op for at deltage i markeringen – et flot fremmøde, der vidner om stor lokal opbakning.

Borgmester Sofie Osmani bød velkommen og holdt en tale, hvor hun blandt andet fremhævede betydningen af at anerkende og ære Danmarks veteraner. Hun takkede også de udsendte for deres indsats og udtrykte stor taknemmelighed over samarbejdet med Classic Car House, som lagde lokaler til begivenheden.

Efter den officielle del blev der budt på kaffe, vand og kage, som deltagerne kunne nyde i det hyggelige selskab. Herefter var der fri adgang til museet, hvor gæsterne kunne opleve en imponerende samling af klassiske biler.

Arrangementet blev en meningsfuld og hyggelig måde at markere Flagdagen på – med både højtidelighed, fællesskab og historisk interesse.

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Grundlovsfesten, som Stadsarkivet traditionen tro holder på Friboeshvile, var i..

Onsdag den 10. juni klokken 19.00 inviterer Virum Kirke til..

Den 13. juni markeres World Wide Knit in Public Day..