Heste på afveje 

Forleden morgen havde Frilandsmuseets heste fået lyst til en efterårsskovtur. De var nemlig sluppet ud fra deres fold i den nordlige ende af museet og havde taget en runde i det smukke efterårslandskab. 

Heldigvis er der ekstra hegn rundt om hele Frilandsmuseet, og dyrepasser Brian fik – som du kan se på videoen herunder – hurtigt lokket hestene tilbage til deres område, hvor de naturligvis blev belønnet med lidt hø.

https://www.facebook.com/share/r/1FmuUHEyGN

Du behøver imidlertid ikke være hest for at opleve de smukke efterårsfarver på Frilandsmuseet, der holder åbent (for mennesker) lørdag og søndag kl. 10–16. 

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Fotos: Natan Dammas . Sankt Hans-aften 2026 vil blive husket..

Her er et billede af skoven på Virumgård med store..

Mange af vore frivillige har sendt billeder frem far Sankt..