Skøjtebanerne er åbne

Nu er isen igen tyk nok til, at man må færdes på den, alle de steder, som Lyngby-Taarbæk Kommune måler.

Det gælder:

• Brede indelukke (Skovområdet mellem Nærumbanen og Færøvej)

• Damernes Roklub (Lyngby Sø)

• Havnehytten/Lyngby Roklub (Lyngby Sø)

• Kollelev mose (Virum)

• Lindevangen (Brede)

• Lundtofte Gadekær

• Virum Gadekær

Når søerne er åbne, er der sat skilte op på stedet – Isen er KUN sikker, når der er skiltet med ”Skøjtebanen er åben”. Det er vigtigt, at alle afmærkninger bliver overholdt.

Kommunen kontrollerer tykkelsen på isen hver dag, når der er åben for færdsel, og opdaterer oplysningerne på hjemmesiden: https://www.ltk.dk/…/vinteroplevelser/faerdsel-paa-isen.

Husk al færdsel på isen altid er på eget ansvar.

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Grundlovsfesten, som Stadsarkivet traditionen tro holder på Friboeshvile, var i..

Onsdag den 10. juni klokken 19.00 inviterer Virum Kirke til..

Den 13. juni markeres World Wide Knit in Public Day..