Åben telefon til hjemmeplejen

Hvordan er dine oplevelser med den kommunale hjemmepleje? 📞 Onsdag d. 3. juni kl. 15.00-17.00 er der igen Åben telefon i hjemmeplejen. Hjemmeplejechef Mia Juel Weinreich er klar ved telefon: 40 11 63 33 for at tage en snak om:

• Hvordan dine oplevelser er med hjemmeplejen?

• Hvad er godt?

• Hvad kan gøres bedre?

Målet med Åben telefon er at give borgere og pårørende mulighed for at stille spørgsmål til hjemmeplejen og dele deres oplevelser med plejen.

Du er selvfølgelig også altid meget velkommen til at kontakte Hjemmeplejen uden for Åben telefon: http://www.ltk.dk/…/sto…/pleje/den-kommunale-hjemmepleje

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Som en ny service tilbyder Lyngby Bibliotek at finde din..

Det er spørgsmålet, filmen ”Vores løfte” kredser om. Der er..

Der vil være musik og aktiviteter for hele familien langs..