Årets første student

Sammen med rektor Ida Friis hejste Tobias flaget i dag på Virum Gymnasium. Tobias Brandis Rosengård havde netop afsluttet sin sidste eksamen – i historie. Han har været Team Danmark-elev og er også svømmer. Ved den lejlighed sagde Ida Friis: ”Tusind tak for fire fine år med dig. Stort, stort tillykke med huen og studentereksamen og rigtig god fejring”.

Her fra redaktionen siger vi også tillykke til Tobias.

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

t af de lidt mere ukendte steder i kommunen, der..

. Når Hovedstadens Letbane til august åbner på hele strækningen..

Noget for enhver smag Uanset om man foretrækker fællessang ved..