Årets første student

Sammen med rektor Ida Friis hejste Tobias flaget i dag på Virum Gymnasium. Tobias Brandis Rosengård havde netop afsluttet sin sidste eksamen – i historie. Han har været Team Danmark-elev og er også svømmer. Ved den lejlighed sagde Ida Friis: ”Tusind tak for fire fine år med dig. Stort, stort tillykke med huen og studentereksamen og rigtig god fejring”.

Her fra redaktionen siger vi også tillykke til Tobias.

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Grundlovsfesten, som Stadsarkivet traditionen tro holder på Friboeshvile, var i..

Onsdag den 10. juni klokken 19.00 inviterer Virum Kirke til..

Den 13. juni markeres World Wide Knit in Public Day..