Anne Grete Bülow trækker sig fra kommunalvalget – men fortsætter i Alternativet

Anne Grete Bülow har besluttet at fokusere på sine øvrige engagementer og trækker sig derfor som kandidat til det kommende kommunalvalg i november. Hun fortsætter dog som aktivt medlem af Alternativet og bakker fortsat op om partiets politiske arbejde.

“Det har været både spændende og udfordrende at sidde i kommunalbestyrelsen, og jeg håber, at jeg har været med til at gøre en forskel,” udtaler hun.

Det er ikke længe siden, vi kunne fortælle, at Anne Grete havde taget springet fra Moderaterne til Alternativet – og meldte sig klar til at stille op for sit nye parti. Da vi spurgte hende, hvorfor hun alligevel ikke stiller op, henviser hun til ønsket om at prioritere sine andre forpligtelser.

Anne Grete Bülows engagement i lokalpolitikken og hendes valg viser, at politisk deltagelse kan tage mange former – også uden at stille op til valg.

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Torsdag den 12. juni kl. 20.00 inviterer Grundejerforeningen ved Kollelev..

De Grønne Quiltere inviterer til Quilt in Public i Fuglevad..

Baadfarten ønsker at takke folkene bag Holte Dagen for god..