Dieselolie på vejbanen i Virum

Foto: Bjørn Nielsen ,BPN-foto

.

Kl. 11:22 blev Beredskab Øst, station Lyngby, kaldt ud til “Mindre forurening – mindre spild” på Cedervænget i Virum. Da brandfolkene ankom til adressen, viste det sig, at en skraldevogn var kørt på en stor sten og derfor havde slået hul på dens dieseltank.

Brandfolkene fik hurtigt lagt kattegrus ud og suget resten af dieselolien over i nogle dunke, så det ikke løb ud på jorden

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Grundlovsfesten, som Stadsarkivet traditionen tro holder på Friboeshvile, var i..

Onsdag den 10. juni klokken 19.00 inviterer Virum Kirke til..

Den 13. juni markeres World Wide Knit in Public Day..