Gallafest på Virum Gymnasium.

Det blev en aften præget af traditioner, feststemning og fællesskab.

På VGs hjemmeside kan man læse følgende om årets gallafest:

”3.g’erne ankom i strålende solskin, flot klædt i smukke kjoler og smarte jakkesæt, mens de elegante biler satte ekstra glans på ankomsten. I VG-hallen blev traditionerne ført videre, hvor 3.g’erne dansede Les Lanciers efterfulgt af vals.

Galla på Virum Gymnasium er en fest, der samler elever på tværs af årgangene og efter at de nydeligt klædte 1. og 2.g’ere var ankommet, fortsatte den festlige aften i kantinen, hvor det veloplagte lærerband sørgede for fantastisk musik samt på ‘floor’ i Studiesalen med DJ”.

Der blev selvfølgelig taget en masse festlige billeder i løbet af aftenen, og vi bringer her et udvalg af disse.

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Som en ny service tilbyder Lyngby Bibliotek at finde din..

Det er spørgsmålet, filmen ”Vores løfte” kredser om. Der er..

Der vil være musik og aktiviteter for hele familien langs..