Gammel-elev-café på Virum Gymnasium

Virum Gymnasium inviterer igen i år tidligere elever og studenter til den traditionsrige gammel-elev-café, som finder sted torsdag den 26. februar 2026 kl. 19.00–23.00.

Arrangementet er en oplagt mulighed for at gense gamle klassekammerater og lærere – og mærke stemningen på skolen igen. Uanset om det er 1 år eller 20 år siden, du sidst gik på VG, er du hjerteligt velkommen.

Også nuværende 3.g’ere er velkomne til at deltage og opleve fællesskabet på tværs af årgange.

Billetter kan købes i døren på aftenen eller via nedenstående QR-kode.

Tag dine gymnasievenner under armen og kig forbi – vi glæder os til at se jer!

Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DEBAT

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede artikler

Grundlovsfesten, som Stadsarkivet traditionen tro holder på Friboeshvile, var i..

Onsdag den 10. juni klokken 19.00 inviterer Virum Kirke til..

Den 13. juni markeres World Wide Knit in Public Day..